I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Wednesday, May 26, 2010

DANI "adamaya"


korang tengok ta slot akasia ADAMAYA di tv3 tuh ?
mesti watak yg korang paling nyampah skali dalam cite tuh si DANI kannn
ye ye, ku sgt sgt konpiden dya org nyee.
hehe, yela sbb ku pown ta ske watak dya.
act, ku de knl rapat dengan seorang jejaka yg mempunyai watak sepertinya ,,
sumpa ! ta tipu ..
mmg sme amat amat sgt !
siyes ,, org nye ta laen ta bukan .........
ahhhhhh....
de lar, takan nak gtau korang lak enn.
da tentu tentu , dya akan bace ..
kdg kdg ku terfikir,
pe yg membuatkan org sebegini berwatak demikian rupa.
rupa ada, tp akalnya tiada.
bg aku, jika korang sygs kan seseorg
bia lar org tuh hidop bahagia.
(tak gitu cik bedah ??? )hehe
pape pown kepada sesiapa yg berkenaan atau menyerupai watak ini

p/s :
sila fikirkan masa depan org yg anda sygs.
walau apa pown yg dya pilih,
percayalah, di hati dya masih ada anda

to : faizal
cayalah bro, kau melakonkan watak tuh dengan cemerlang nye!
aku shuke gle kowt.
(nak post pic faizal skali, tp ta jumpe)


No comments:

Post a Comment