I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Friday, June 25, 2010

Aku tak HOT ! Kau ?






Sapa rase HOT ? Angkat tangan ! Jangan sesegan . HAHA





Aku rase aku tak HOT . Siyes ohh, tak HOT lah !
Sume ni sebab kawasan home sweet home aku asyik hujan je memanjang.
Maka dengan itu aku rasa sangat COLD.
Ini menunjukkan kebelakang , kedepanan , ketepian ini bahawasanya Malaysiaku ini tidak mencapai suhunya ke 34.7 darjah Celcius .
Ohh thanx God , I'm not HOT . Aww !
HAHA .



Bila dah sejuk sejuk begini , ada kemungkinan besar barangkali , kita kehilangan mood nak buat sebarang aktiviti melainkan aktiviti kegemaran ramai. Ha ! Kau tahu tak aktiviti apa ? Apa lagi kalau bukan tidur .. Hah ! Itulah dia , cuba bagi tau aku , sapa yang tak suka tidur ?? Semua pun suka kan . Kalau kau tak suka tidur , kira kau ada masalah dalaman la tuh . Boleh kau bayangkan betapa kiut miutnya aku dan kau orang semua tidur . Wahh kau pikir kau bole jadi sleeping beauty ke sayang ? HAHA . Eh , rasanya tak salah kalau terperasan jup kan ? Hehe Bole laa . Maka dengan itu penyakit M dasat melanda diri kau orang. Tau tak apa itu penyakit M ?? M A L A S laa . Adehh , kalau semua pun tak tahu , apa yang kau tahu . Nak keluar plak tak boleh sebab hujan je . Kang kalau keluar jugak , then terkene pulak hujan , gerenti malam tak boleh tidur sebab kekejangan otak kepala atau sakit kepala . Masa ini mula la tak boleh nak bukak mata la , tak boleh tengok cahaya lampu la , nak minyak cap kapak la , cap parang la, cap garpu la , cap...... (membebel lagi dan lagi )

Hadiah ini untuk kau sumee (:




Pakailah kalau sejuk okay ! Free ni aku bagi (:
Happy tak sume dapat hadiah ??
Kalau happy ,
Senyumm Sumee Senyuumm !! 
Okay, kan cun and ensem..
Dah la, senyum sikit sikit je okay.
Tak payah lebih lebih.

2 comments:

  1. ouwh..style la gler sweatr 2..ehhehe...

    ReplyDelete
  2. haha, style ? amek laa. ca dah bg nih ! hehe

    ReplyDelete