I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Sunday, June 27, 2010

Romantic



Setiap orang mesti pernah melalui saat saat romantis yang tak dapat di lupakan. Aku pun pernah laluinya jugak. Tapi sesiapa yang mengenali aku dah tentu kau orang tau apa respon aku. Haaa ye betul ! BLURR. Ye, itulah respon aku apabila tibanya saat saat romantis. HAHA


Aku Romantic tak ?

Sudah tentulah tidak. Im not that type. Ishh, tade ciri ciri betul aku nih. Dah la blur, tak romantic pulak tuh. Haiyaaa. Ramai member yang cakap aku dengan si dia yang dulu terbalik. Maksud aku, aku gentle and si dia pula sweet. HAHA Apakah yang sedang berlaku ? Ehhh, jangan bimbang. Its only the character luaran. Dalaman still seperti yang asal okay darling !


Okay bagi aku berangan sebentar.

ini mcflurry kesukaan ramai.

Bila didepan McD. Aku berdiri di sebelah si dia, pegang tangan bersama then he's saying na eshkem na eshkem:D " kan gurl suka wat cmtu. aku takut him kena hentak je ngan cashier McD tu coz cashier tuh annoying tngok him. Haha jangan nak mengarut, if him saying like that, itu bukan sweet namanye sayang. Its geadix. And aku tak sangka him can act like that.
Tapi dengan ke'gentle'an aku, aku tak kan benarkan cashier tuh sentuh my si dia. No way ! Jeling pun tak bole. Haa gentle kan aku ? HAHA Him pun tunjuk muka terharu sebab aku sanggup melindungi dia. Sambil dia berkata "wahh, hebatnye you sayang ! aumm aumm " haha



(Scha, cubalah kau berangan betul betul sikit !) Yela yela. Sekarang nak berangan pada character yang sepatutnye. He's gentle and I'm sweet and blur. (Adoii, nak jugak blur tuh ada.)

Bila sedang dinner bersama di rumah pula. Selepas dinner, tetiba rasa nak dancing. With a candylight dinner , then we dance together . Slow motion with a piano sound in the background. Then aku terpijak kaki him HAHA "sorry sorry". I hope  it can be reality :) hey , bab2 pijak kaki tuh mesti laa ada , more comedy will make it more interesting , not just a love story and romantic huhuu



Wahh, kalau berangan bukan main best jee aku ni kan. 
Tapi kalau in a reality, haram pe pun tak jadi.


Ramai orang kata movie Lagenda Budak Setan best gila. Memang betul pun. Its a love story. Sampai aku pun bole TERnanges ! (ternanges ? wtf ! haha) Best la jugak. Hero pun kachak. (ohh my dear Farid Kamil) Haha :D Dengan rambutnya ala ala reshmonu tuh. His voice,his appereance,a man's perfection. haha Saat saat romantic si Farid and Lisa dalam that story, awwww aku terbayang bayang kalau aku ditempat Lisa.  

Caption utk picture LBS : tengok picture nih pun dah bole buat aku keawang awangan. haha jelous ohh !


Apalah nasib orang tak romantic ni.(jari jari semuanya tunding ke arah aku)


Kalau ada class romantic bagitau ya, nak join. HAHA






7 comments:

  1. OHMAIGOD. dan aku juga ingin serta kelas itu. wakaka~

    ReplyDelete
  2. macam best je kalau join class romantic tu

    ReplyDelete
  3. lisot : haha bole jeh !

    anonymous : mmg la beshh. kalo tak, aku pun tanak join. tmbh tmbh tyme prctcal. ahhaha

    ReplyDelete
  4. ade ke kelas 2..miahahha...emy nk join gk ek..xtau la emy ni rmntic ke x kn..ngeeeee...=p

    ReplyDelete