I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Sunday, June 6, 2010

ainohhain

setelah hampir 2 bln aku tak jumpa ainnur hanim.ye dya suka pink, dya obsess hakim af (haih. kecik kecik da miang) dya pantang di cabar menyanyi (maka dengan segera dya akan nyanyi tanpa segan silu). uh , dya anak buah kesygan aku. pertemuan pertama kali selepas 2bln yg lalu. ku perhatikan dya masih lg slim oke. tp skrg, hoh ! terkezut bila tengok dya agak berisi malah gumux, atau lbh tepat lg boolat. aku tny kat dya mcm nih

aku : hahahhaa, ain da gemok ! tuh la dulu salu ejek maktih gumuk. (saya maktih oke !)

ain : mne ade ain gemok, maktih la gemok, uncle baba panggil maktih montel (hah! berani kau mention nama tuh kat telinga ku ain ! kalo tade mak kau mmg da kne cili ngn aku. maaf ini bukan penderaan kanak kanak

aku : .........(siyes tak terkata, diam je, then ku tanya dya untuk melupakan pe yg dya da bhn ku td. wah, kecik kecik dah pandai bhn org, spe aja nih ! haha oke truskan dgn soalan yg ingin d tnya.) ain, mcm mana bole gemok nih ?? (atas harapan aku dpt kne kan dya balek ! haha buat muka jaat)

dya jawab tanpa henti mcm ni

ain : ain gemok sbb minum byk susu sgt. sbb susu tuh sedap. ada gandum, ada beras, ada jagung, ada jijirin (hah, yg tuh dya tak pandai sbut, bijirin oke !) sedap la maktih. ain suka.

ui, lengkap sungguh jawapan nya. aku pulak tbe tbe tercenggang dgr jawapan dr budak kecik yg baru berumur 4 taun ini. sgt talkative. eh bukan bukan, she talk to much ! hahhahaha

peace maktih ! 
(eh eh dah bhn ku,buat muka ta bersalah lak)


awas : jgn cerita secret kat dya !
 dya sgt suka berterus terang tanpa ragu ragu atau segan silu.




4 comments: