I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Friday, June 18, 2010

title di akhir entry




Kau tau, sometimes we need someone to talk because when you try to share your problem you will release your tension. But now, i have no one to share. You know why ? Bukan sebab tiada sesiapa yang nak mendengar tapi sebab aku tak nak bercerita. Tak tahu la kenapa nak secrect sangat dengan semua orang sekarang ni. Mungkin sebab aku dah ada teman bercerita yang baru kot.. Nak tau sapa ??






Bebelan ini larh ! Tempat aku meluahkan everything. (act, takde lah everything sangat. hee)






Selalunya aku selalu share everything dengan bf aku sebab bagi aku seorang bf haruslah ada ciri ciri yang aku mahukan. Ianya seperti dia haruslah menjadi bff, abah, abang, kakak, mak (walaupun bf aku tuh laki, haih !dah tentula laki.) , cikgu, doctor, arkitek, polis, driver dan semua semualah ! Tahu tak sebab pe ? Sebab aku ini banyak kerenah, jadi bf aku kena lah jadi semua benda untuk aku. Lagipun ini akan membuatkan hubungan menjadi lebih erat. (btl ke erat ?) Betul la erat kecuali masa ber'smack down'. Dah tentu tentulah tak erat masa tuh kan. Smack down macam mana tuh, tak bole digambarkan ye makcik pakcik kerana ianya... tetttttttt. (sendiri mau engat ye) Hmm, Sunyi betul la hidup takde special bf nih. Rindu jugak nak bercouple. Tapi malas pulak nak mencari. Biarlah ia datang sendiri, dia kan ada kaki..




Yes, macam tak percaya. I'am ALONE ! Hahaha. Esok nak keluar berpoya poya lah ! HAHAHA Ini pesanan ye, kepada sesiapa yang ada calon yang sesuai untuk aku sila contact aku untuk mendapatkan borang ye. Borang amat terhad. Harap maklum. HAHAHAHA


Title : I'am ALONE.


No comments:

Post a Comment