I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Wednesday, October 13, 2010

day two : 10 benda yang aku suka

1.guitar, hope gyla dapat main macam guitarist search, greenday or SOAD.

2.bunga lily yang shantek, bunga rose jiwang sangat lah. rock sikit boleh kan.

3.my favourate book, suka menconteng segala bagai cerita.

4.makan, makan dan makan seperti spageti bolognise, banana chocolate cake, beef lasagna, sizzling yee me dan yg paling best nasi putih + ayam goreng cafe. memang terbaik ! (yela, sampai aku membesar macam minum enfagrow hari hari)

5.dancing sampai lebam dan akan paksa member bilik aku yang lain untuk menari bersama sambil pasang lagu poco poco (ye, aku memang suka tipu, bukan lagu poco poco okay)

6.karaoke dengan siblings aku tanpa henti selagi mak tak jerit "hang pa adik beradik tak reti nak balik ka !"

7.lepas makan buat pertandingan perut siapa boncit, dan tentu aku johan pertandingan. (jangan jeles okay, boncit itu sexy.haha)

8.tidur nyenyak tanpa gangguan bilik sebelah yang suka gelak macam pontianak tengah tengok raja lawak.

9.peluk bobo aku masa tidur. bobo itu bear ye anak anak. mak tak kawin lagi so takde laki nak peluk.

10.window shopping, masuk setiap kedai tanpa membeli apa apa. tapi takde la tak beli langsung kan. ada la jugak hee (:

No comments:

Post a Comment