I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Wednesday, November 24, 2010

siti saya !


masa ni makan kat pizza hut, ok aku tau aku pakai baju enterpreneurshipday. 
tapi pedulik hapa kan, sempoi dahh laa. 
**buat muka konpiden (padahal masa ni, baju dah banyak habis dan tak anta dobi lg)  (:


ini siti, dia kawan baik aku yg sangat memahami aku. kami satu bilik. dia ni ibarat mak akulah. uiiii, kalau dia membebel memang tak tahan aku nak dengar. kang, kalau buat muka tak tahu, cakaplah aku ni degillah, melawanlah. kalau buat muka seposen, cakap la aku mintak simpatilah apa lah. haha haaaaa, dr situ pun kau orang da boleh tgok betapa bersifat mak mak nye si ct ini. hehe. 

ct, yang ini kau kena baca. aku sayang kau sangat sangat. aku percaya kat tempat lain kau takkan jumpa kawan sebaik, secun, serajin dan se'rock' aku ni. haha, ok ok, aku tau aku tipu. pembetulan, sejahat, semuka tembok, semalas dan yang ini betul ye, se'rock' aku. aku percaya jugak, kau akan gelak sorang sorang bila baca entry ni, sambil kau terharu dan berkata, 
"bodoh punya scha, saja je buat aku rasa nak kembangkan lagi hidung ni" 
wakakakakaaa, aku taulah kau mesty ckp gini punya ! hahaha pape pun, 
miss kau !
muah muah, 
aumm aummmm (:

No comments:

Post a Comment