I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Saturday, December 4, 2010

cartoon aku kau dan semua

hey all, lama tak jumpa kan.
kat sini aku nak bagitahu, rin rin rin rinduuuuuuu kat kau orang !
hmm, actually no point la today nak membebel apa kat sini.
tapi tiba tiba je teringat kat cartoon kesukaan aku apabila terlihatnye mereka mereka di fb telah menukarkan wajah wajah profile mereka kepada cartoon kesukaan mereka.
maka dengan itu aku pun nak tukar jugak, tapi malu sbb cartoon kegilan aku ni ter ter ter sangatlah shomellll !

okay setelah aku pusing pusing melawat rakan rakan fb untuk melihat cartoon kegilaan mereka, macam macam cartoon yang ada. 
ada yang pilih ini,
ouhh, ini siapa yang tak kenal. shinchan yang amat menyakitkan hati. seorang anak tunggal pada mulanya dan kemuadian mendapat seorang adik perempuan yang sama berkelakuan menyakitkan hati juga. ** kalau aku misahee (mama shinchan), dah lama aku tunjal tunjal kepala anak aku ni.

ini pula ultraman family. mak aii, kuat nye mak bapak, atok nenek and moyang moyang si ultraman ni. ramai keturunannyaaa. baguslah, meramaikan umat. hahahaha

okay, ini pula si spongebob kuning bak sponge basuh pinggan kat rumah aku. ohh man, macam mana lah ada orang boleh terpikir nak create cartoon yang berasaskan sponge ni. agaknye masa dia masuk pinggan tiba tiba sponge tuh berkata "jadikanlah aku idola !" hahhahaha hamikk kau ! tapi, ada kemungkinan kan (:

ini adalah si pintar detective conan. pandai menyelesaikan masalah masalah jenayah yang dirancang. eh, semua jenayah memang dirancangkan ? tak laaa, ada yang tak dirancang juga, contohnya apabila seorang dua classmate lelaki yang keluar ke toilet pada waktu belajar. kemudian, apabila samapi di toilet tanpa mereka sedari, mereka telah pun terkeluarkan kotak rokok dan isinya sambil membakar rokok tersebut. haaa, kan tak dirancang tuh.

ini adalah cartoon kegilaan kanak kanak di Malaysia. upin dan ipin. pasangan adik beradik kembar yang sangat comel. cartoon ni bagus sebab dapat pengaruhi kanak kanak untuk practice buat perkara yang baik sejak kecil lagi. contohnya, solat, puasa dan banyak lagi. aku rasa dorang buat cartoon yang macam ni sebab apa tau ? sebab sekarang ni ramai sangat yang dah tua bangka tapi tak puasa lagi. malu la kat adik adik. hari pertama puasa lagi dah pergi mamak bungkus nasi putih dengan ayam goreng. haha **ada yang terbatuk tersedak ke ? sorry sorry (:


haaaa, ini bukan sebarang cartoon... bukan superman, bukan spiderman, mahupun batman.. cartoon berasal dari kluang johor, malaysia. ini dia aku kenalkan kluangman ! hahaha inilah specialnye malaysia wahai tanah airku. tiba tiba muncul pulak cartoon yang amat sengal ni. dah la tinggal kat umah sakit jiwa. tak ke pelik boleh jadi hero. hehe cerita yang amat menarik walaupun tak masuk akal. aku pernah minat cerita ni sampai aku set ringtone phone aku lagu dia. ** diaaaaa bagai seorang pahlawann menentang musuhhhhh... lalallalalalalala, hahhaah best kan.


ini pula kungfu panda. walaupun kuat makan, tetapi sangat pandai berlawan. jadi pada sesiapa yang mempunyai badan yang besar macam aku dan mereka yang lain lain, ambil la panda ini sebagai cartoon yang boleh dijadikan teladan. bila kita gemuk, tak bermaksud kita hodoh, malas nak berjalan atau naik tangga, taknak bersukan atau apa apa. tapi kita pandai sebab tak sia siakan semua makanan yang ada kat dunia ni. so, makan lah sepuasnya, buat apa nak jadi kurus macam tiang lektik je kan kan (:

haaa, itulah cartoon yang mereka pilih sebagai cartoon kegilaan mereka. tapi aku suka yang lain. kat atas ni tak ada pun cartoon yang aku suka gila ni. korang jangan tiru okay, ni cartoon shomelll yang aku war war kan tadi ,

ini dia cartoon kegilaan aku, teletabbies ! haaa, shomel kan kan kan. tuh la aku cakap kau tak caya.
okay, ini aku dah choppp dulu okay sebab dia warna purple (:
tengok tuh dia cakap " aku kan abang " -_-
ha, cuba korang ingat balik. band mana yang pernah snap picture macam ni ??? haaa ada kan ada kan ?? tak tahu la sapa tiru sapa. tapi takkan la teletabbies ni kenal band malaysia pulak, mestilah band malaysia tuh yang kenal teletabbies yang shomel ni kan. haaa, korang judge la sendiri okay.
lufyuketatketatteletabbies !
okay dah, byebye.

No comments:

Post a Comment