I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Saturday, December 4, 2010

rindu rupanyee agagagagaaa

okay, lepas aku update blog dibawah ini, aku rasa aku mahu berlari sekuat hati dan melompat ke atas katil untuk membongkangkan diri bersama bobo bear. 
tetapi malang sekali kerana mata bulat ku ini tidak mahu lelap. 
dah cuba pakai segala gam untuk tutupkannya, tetapi tetap malang. 
ouhh mata, pleaseeeee la. 
aku mengantuk sial. 
esok nak bangun awal, nak basuh baju, kemas rumah, breakfast then siap siap terus ke kenduri rumah padil melanos.
tolongla tutup, maka sekali lagi aku pejamkan mata kuat kuat. errggghhhhhh.... !!! 
tak dapat jugak !
**dapat bayangkan tak ? hee


mak kata : amboiii, kalau nak keluaq baru hampa pandai bangun awai naaa..


hahaha mak ni. 
macam tak paham paham lagi je. 
biasa la. 
kalau tak pergi mana mana buat apa nak bangun awal. 
nak buat apa kan kan. 
bongkang jela. 
okay okay, sambung balik.


apa lagi alternative yang aku ada dimalam buta begini. 
maaf, sudah pagi ye, harap maklum. 
eh eh yelah. sudah pukul 5.30pagi. 
terima kasih mata. awak buat saya rasa benggang gila dengan awak (:
arrghhh nak tidur la bahabi. 
sampai hati kau. 
esok baru je nak gojes gojes pergi kenduri. 
tapi kau sje je nak buat mata aku kelihatan bengkak seperti bola sepak di mataku kan. 
terima kasih sekali lagi mata.


so, apalagi yang ditunggu. 
lappy depan mata. on9 jela kan. 
seriyes tak ada topic tapi tiba tiba teringatkan someone. 
rindu puleee **sambil jari putar putarkan rambut dengan buat muka gatal gila babi.
ahh,tak kesahlah gila apa pun. aku punya suka la kan. 
aku yang rindu, bukan kau orang. tapi sumpah aku rindu. 
aku ada buat video lagi tau tau. 
so, bila aku rindu rindu bole la buat tatapan walaupun dah tengok hampir berpuluh kali. 
apa ? apa ? nak tengok ? 
boleeeeee, apa salahnyeee.


bole blah la ye. 
ianya private okay. 
yang pernah tengok pun roomate aku je. 
sumpah segan masa dorang tengok tapi buat apa aku nak sorok dengan dorang kan. 
they know everything ((:


okay sekarang aku dah mengantuk. 
mata aku tiba tiba je tak bole buka pule. 
amboi,
patutla tak boleh pejam mata tadi.
rindu rupanya.
dah tatap video, baru nak pejam (:
gatai sungguh anda ye.
selamat pagi malaysia. **sekarang pukul 6.00 pagi
okay dah, nak tidurrrr.

No comments:

Post a Comment