I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Saturday, December 4, 2010

to mr. A (:

what ?? 
ailebiu ?
binatang apakah itu ? 
haha okay okay. 
aku gurau, but sorry la bro. 
my heart already taken la ♥
status di FB single ?
yup yup, aku tak tipu.
memang aku single,
tapi sesungguhnya aku ni pecinta setia.
walau single, 
jasadku bukan kepunyaannya,
tapi hatiku tetap untuknya.
yela yela, 
jangan la menganjing aku doe... HAHA
ye aku mengaku,
memang aku ni kasar.
aku memang tak pandai bermadah pujangga.
tapi cukupla hanya sekadar boleh buat kau paham keadaan aku.
sorry again okay.
friend ? (:

dah !
tak payah tanya kau nak friend ke tak.
kau memang suka menganjing aku je lebih. 
lempang nak lempang ?
apa nak ?
okay, nantikan lempang dari cik gayah berkuasa kuda gila ni.
yahhhhhh, dushh dushh.
hamikk kau ! 
HAHA, ada pule lempang yang bunyi macam kena tumbuk kan.
okay okay, ye aku tahu. 
aku tipu (:
tapi aku dah buat kau paham kan kan ?
alhamdulillah.
terima kasih mr. A 

ailebiu lahh !!
okay tak tak.
aku tipu lagi.
maksud aku,
ailaikyu lah okay.
senyum sikit senyummmm (:
amboi, 
melampau sampai ke telinga.

No comments:

Post a Comment