I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Thursday, January 27, 2011

perasaan dan cancer

Hokayyyy, saye dah paham setelah awak post clip vedio lagu tu kat wall awak.
Kenapa tak mahu terus terang saje ? 
It's okay lah. 
Saye lebih suka orang yang berterus terang. 
Untuk pengetahuan awak, saye bukanlah seorang yang suka memaksa untuk memenuhi kemahuan diri sendiri.

Saye hanya memerlukan kepastian. 
Jika jawapannye YA, okay mari kita teruskan. 
Dan jika jawapannya TIDAK, ye tak ape.
Sekurang kurangnya saye masih boleh berpijak pada bumi yang nyata apabila awak berterus terang.
Dan jika awak berterus terang jugak, kita tak perlu rosakkan hubungan persahabatan yang pernah kita bina selama ni.
Betul tak ?

Dengan berdiam diri, awak mungkin akan memusnahkan hubungan persahabatan itu tanpa awak sedar.
Bila awak menyepikan diri je, awak dah pun buat saye susah hati sangat sangat.
Buat saye terbang tanpa arah. 
Macam layang layang yang terputus talinye.
**haishhhh scha, sempat bagi pepatah pule
Ehhh, haruslah ! 
Pepatah ini boleh memberi kepahaman kepada sesiapa pun.
Kita kan orang melayu...

Awak nak tau, 
perasaan ni ibarat penyakit cancer.
Kalau kita tak ubati, kita boleh mati.

So, now. I'm okayyy. See..., saye senyum (:
**walaupun agak terasa juge dengan perlakuan awak
So, awak tak perlu risau lagi.
I know how to take care of myself.
Terima kasih yee.


p/s : sila tinggalkan jejak awak, 
kalau awak dah membace ye (:

No comments:

Post a Comment