I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Monday, February 21, 2011

3rd time ber 'beruk ghaa' agagagagaaa


Disebabkan aku tersangatlah KO S O N G sekarang ni, maka dengan itu aku pun dengan rela hatinya memyibukkan diri aku dengan aktiviti aktiviti yang bole membuatkan rasa kosong aku terisi. Kalau kau orang baca entry yang before this aku pergi berbasikal kan, entry kali ni pulak aku pergi ber'BROGA' lagi. Okayy abaikan ejaannya di title entry. Saje buat toppp. Apa tu broga ? Broga itu sejenis gula gula yang sangat pahit tetapi disukai ramai orang. Okayy, aku tipuuu ! Broga itu bukit la sayang sayang sekalian. Bukit Broga @ Broga Hill okayyy (: 

Ini kali ketiga aku memanjat ke sana. Kali pertama dulu dengan si dia yang lama, kali kedua pula berseorangan memanjat ke atas sana dan kali ketiga ini bersama ex-classmate masa kat college. Okayy, sumpah best, so hari ni nak upload picture masa menjalani aktiviti memanjat ini. 

Apa ? Kali kedua berseorangan ke sana ? Ye sayang, aku ke sana seorang sahaja. Mintak tolong kawan hantar aku ke sana, mereka pula pergi melepak sementara menunggu aku turun semula dan aku memanjat seorang diri. Then, dah turun aku call laa, datanglah mereka ambil aku semula. Masa itu mahukan ketenangan, jadi seorang diri apa apa pun boleh dijadikan aktiviti.

So sekarang tatap lah kau orang picture picture kami yang tak seberapa photoghenic ini, 

Ini pukul 6.30 pg di petronas seksyen 8, bandar baru bangi (:
Muka baru bangun tidur kannn, dan yang paling penting,
muka tanpa make up okayyy sayanggg <3

Yaahhh, itu dia muka aku yang sakai gilaa sebab kena makan ubat pagi pagi buta.
Eeee, tamau laaaa )": Tak sedap.



Panjat kak limah panjattt !! HAHA

Ini model broga hill ye anak anak (:
"engat awak awak hot sangat kee ??"
Sekian terima kasih.

Ini pula picture candid yang sempat bella snap tanpa pengetahuan aku.
**nampak mcm berlakon ke ?**
Hey heyyy hang jebat ! Aku tak berlakon okayyyy. 
Ini memang candid. Hee yela yela, yang paling bawah tak candid.
Puas hati kau? Grrrrrr =.='

Hokayy, semua nak interframe kannn.. Silakan !

Dah balik ni, so pergi lepak minum minum dulu laaa kann.

Cinta berputik di bukit brogaa, lalallallaaaa 
HAHA, okayy aku gurauu yee. 
mintak maappp kawan (:

Mereka ini in love okay <3
Happy for them.

Apa apa pun aku nak bagitau, aku happy masa ni. 
Kalau duk rumah pun buat aku lagi memikirkan benda yang tak sepatutnya. 
So 'jalan terbaik'
sila 'busy'kan diri anda. 
ok dah, buhbye !

No comments:

Post a Comment