I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Sunday, February 6, 2011

orang nak karaoke, kau yang batuk batuk tak sihat pun nak jugak =.=

Eh, eh HARUS lahh ! Takkan la kau orang nak tinggalkan aku layan perasaan gundah gulana aku ni kat rumah jee. Maka dengan itu tersangat sangatlah harus untuk kau orang bawa aku berkaraoke bersama (: ngee ~

Mari menonton video karaoke yang dirakam oleh kami 
Eh sory sory. Kau orang tak boleh menonton video ini kerana camera tak statik lalu terjatuh tanpa aku dan kawan kawan semua sedar. 
Masing masing sedang asyik berkaraoke, memang tak kan perasan la camera dah jatuh kannnn. 
Tapi tak apa, kau orang boleh play sahaja kerana ada suara sumbang mambang yang sedang memekak melalak dalam video ini. 

Tak padan dengan demam, batuk melampau lampau, sakit tekak, suara sengau, nafas tercunggap cunggap disebabkan selesema dan banyak lagi laaa, tapi nak melalak jugak. 
Mahu tak nyeee, nak ubat kesunyian di dada...
Haaaa, dengarkan cik suara sengauuuuuu ini !
**sebelum itu sila pastikan lagu di belog saye ini di 'pause' dahulu 
agar pendengaran anda terhadap suara di video ini berjalan dengan lancar (:


Haaaa, dah dengar suara cik sengauuuu yang melampau lampau tuh nyanyi ? 
Jangan gelak okayyy !
Boleh pulak cik sengau ini penat nyanyi lagu tuuu, haha memang terasa macam berlari marathon la yee anak anak. Part part tinggi semua terkucil sebab nafas tak cukup.
Ini semua sebab kau cuaca, buat aku demam. Tak boleh nak berkaraoke habis habisan.
Ye yeee, aku tau memang tak sedap punnnn. Tapi nak buat macam mana kan. 
Tengah tak sihat pun ngada mengeadix nak join karaoke jugak, haaaa apa lagi, hamikkk kauuuu suara sengauuu. Haha
Tape tape, lain kali aku minum air asam jawa banyak banyak supaya terserlah kemerduan suara kuh !!!

**Kuang kuang kuang... jangan nak perasan sangat bole tak scha, suara kau memang tak sedap ber'cream' di sukai ramai punnn. Jadi tak payahlah nak berlagak diva macam kau tu ratu rock kadang kadang bersuara balada.

Uishhhh, senyap kau ! 
Yeeeee, lepas ni tak karokkk dah ! Tau lah nanti hujan kannnn =.= 
Grrrrrrrr

Terima kasih sekali lagi kerana sudi membawa kanak kanak riang yang tak berapa riang sejak kebelakangan ini berkaraoke melepaskan tension. Saya sayang anda semua ! Aaaaa, nak karaoke lagiiiiiii. Itu buat aku rasa terlepas segala kesunyian yang terletak di dada ini.
Nak lagiii, nak lagiii, tak kira nak lagiiiiiiiiiiiiii (:

Dush dushh !
** haa, dah pengsan pun budak sengau ni dah kena tumbuk. bising jee. hamik kau, senyap terus.

No comments:

Post a Comment