I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Wednesday, February 23, 2011

San Francisco

Masa ni hari Sabtu ye anak anak, saya baru lepas balik dari office. 
Wtf kan, hari sabtu aku kjeee ? HAHA, okayy sila abaikann. 

My lovely sis datang ambil aku kat rumah sewa aku. 
Dimana ? 
Di Bangi larhhh. Haiyooo. 
Malas nak balik lagi maka dengan itu menjadi kutu rayau sebentar di The Mines. 
Yee sayang, saya memang selalu pergi sana sebab itu satu satunyee Shopping Complex yang ada tempat karaoke  dan ianya berdekatan dengan rumah parents aku. 
Nak senang cerita, 1 jalan je nak balik dari Bangi ke Cheras. 
Jadi singgah sebentar (: 

Sampai situ je mesti nak makan. 
Tengok Mines je nak makan. 
Lalu Mines je pun nak makan. 
Dok umah je pun asek ingat nak makan dekat Mines.. 
Okayy, itu aku tipu sangat. 
Melebih pulakk. 
Tiba tiba ternampak ini, 
Wahhhh bergelora bergelodak hati ini lagi ingin makan makan makan dan makan. 
Ada sesiapa nak belanjaa ? 
Ohh kakak ku yang sangat shantek lagi baik hati tak kurang juga dengan pemurahnyaa... 
Kau jangan buat buat tak tahu yeee. Sape lagi yang ada kat sini kalau bukan kauu. Belanjeeeeee ! 
**dengan nada mengada ngada, sampai kau rase nak tunjal tunjal kepala aku**

Yesss, itu diaa. Dia senyum. 
Orang kata kalau senyum tandanyee setuju. Hehe. 
Sayang kau kakchik ! Muahhh muahh laaa ! 
**eleh kau scha, orang banje baru nak syg muah muah segala bagai kannn**

Kau tak nampak ke muka aku yang innocent gila ni ?? 
**asal innocent warne pink weyhh ?**
Ahhh suke hati lahhh !
Maksudnyee aku memang syg semua org tak kira la kau belanje ke takk... 
Tapi biasa laaa, kalau belanjee, sygnye lebih sikittt (: Tetttt !

Okayyy dah sampai punnn, my fav Beef Lasagna  Chocolate milksahake.
Awwwwww, sukeeenyeeeee 
Yang ayor kaler hijoww tuh, haku lupe la air peee. 
Yang itu kakchik punyee (:

Yang ini pun kakchik punyeee.
Pizza ni tade nama sebab request topping sendiri.
Ada beef pepparoni, Chicken hape ntah aku lupee, ada mushroom dan ntah hape lagi laa.
Tade masa nak hingat semua tuh. 
Yang penting masuk perut kenyang sudaaa (:

Oittttt, curikkkk ! 
Haha, tape tapee. 
Cuba tengok pizza kau tade atas meja kann. 
Sebab aku dah curik pizza kau masuk dalam beg aku. 
Lalalallallaaaa, okayy aku tipu lagi =.='

"Chocolate ohh chocolatee, walau kau menggempalkan haku.
Aku tetap shentaakanmuuu..."
Poodahhhhh !
**tak payah nak mengeadix sgt**

Okayy, ini perkara WAJIB yeee lepas makan. 
Mengeadix jup depan cameraa 

Lepas kenyang rasa tak adil asek kakchik je yang belanjaaa..
Maka dengan sifat keperihatinan aku ni, 
hape lagi yang boleh aku buat kalau si kakak aku yang suka makan tadi tu menyuruh adiknya yang shomel dan rock ini belanje karaokeee.

Hapeee ? karaokeee ?
Uiii pandai kau ye kakchik.
Yela yelaaa, jum la karaoke.

Anda bertuahh kerana hari ini saye nyanyi untuk anda. 
Bukan senang nak dengar dan tengok sekali ni.
Sebelum tuu,
Sila abaikan segala bergerakan dan suara sumbang di dalam ini video okeyhh !
Jum play !

video

Haaa, inilah hadiah untuk kau orang.
Apa ? Apa ? Tak sedappp ? Sumbang ?
Haku pedulik hapee derrr...
Dah bagi hadiah tu, kire bersyukur tauuu.
Scha Hashim niii..
Bukan calang calang orang bole nyanyi sesumbang ini !
HAHA HAHA
I loikeeee, okayy dahh.
Bye.

4 comments:

  1. saya suke!!!
    sangat2 suka bila awk nyanyi...
    sedap la sore kmoo syg...
    mwahxx!!

    ReplyDelete
  2. waahh sygs ! thx sgt sgt.
    eh eh, mana ada suara saya sedap,
    dah sumbang mambang sangat dah tu tauu.. hee
    muahh muahh <3

    ReplyDelete
  3. hahha sore ko mmg sedp pon . shgge minjilat jari la kte an. ehem2
    xley puji lebyh2 ty bngge diri ! hahaha
    muahh rindu kau gemok!! opss ! chubby! hahaha

    ReplyDelete
  4. haha, mne de sedap la kamu.
    kamu ni buat muka sy blushing2 je tau.
    haha, gemok ? jahat gileee.
    i miss u too la syg :)
    thx for the cmnt ok. muah !

    ReplyDelete