I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Friday, March 25, 2011

demo ? excited makkkk !

Hai stalker !
Sekarang jam tangan menunjukkan pukul 5.30pagi, 
Jam lappy menunjukkan pukul 5.35pagi,
Jam astro pulak menunjukkan pukul 5.36pagi.
Dinding pulee menunjukkan tak ada jam.
=.=' okayyy terima kasih.

Pukul 11.00pagi jup lagi dah nak bertolak ke johor..
Yehh yehhh ! Excited sayeee..
Eh, bukan vacation tauuu !
Ada demo silat dengan rakan taulan PSSGM KPTM Bangi.
Ni pic dorang masa Bravery Camp kat gombak.
Best nak matiii arhhhh !
**tade la sampai mati punn. lebih lebih pulak.

Aku suka gile kut pic ni. 
Tgk ckgu n dak dak laki kat belakang. 
Klaka kannnn...  Nak jugak interframe.
HAHA

Ini semua nak anak bahabun bontot merahh. HAHA, 
Yang tgh tuh mama segala bahabun..
HAHA sejibikkkk kannn...

Wish me luck okayy.
I love you all !
Nanti raji rajin aku update pic g demo kat johor tuh okayy..

5 comments:

  1. scha g johor yew ..
    have a good tyme there oke ..
    sje je try2 anta msj ..
    -ur PS ada-

    ReplyDelete
  2. aah la, jup lagi nak g johor. berkumpul kat hostel dlu (: thx my PS <3

    ReplyDelete
  3. wc ...
    kowg g johr kt ne ???

    ReplyDelete
  4. to k.scha::: thanks... cyg akk jgk... ana pelik, bahabun bontot merah??? bontot sye xmerah k akak... hahahahahaha... sangat2 gabra utk demo di johor n pandan indah..

    ReplyDelete
  5. ada : johor kat uitm laaa (:

    ana : hahaha bontot korang kan pakai seluar, mne nak nmpk. hahahha

    ReplyDelete