I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Thursday, March 31, 2011

Malam Pahlawan di UITM Johor best weyhh !

Entry before this aku ada bagitau korang yang aku nak pergi Johor kan.. 
So entry kali ni nak tunjuk la sikit picture semasa keberadaan aku disana.
Bertolak pukul 11 pagi dari Bangi. 
Semua naik bus, 
kira orang, 
bila dah cukup, 
bus pun memulakan perjalanan ke selatan tanah air (:
Balik kampunggggg, hoooooooo balik kampungggg.
**kampung mak kauuuu, bila plak kau tuka kampung ni scha??
Haishhhh, kacau la kau ni. Aku nyanyi je punnnn =.='
krokkkkkk, krokkkkkkk...
HAHA itu bunyi perut aku.
Lapa seyhh, so bus berenti kat RnR yang ada jejantas tuu..
Ntah hape nama tempat tu ntah.
Mana la aku ingat, bukan selalu ke selatan punnn...
Haissshhhhhh =.='
Dan perjalan diteruskan semula...
Sampai sampai je terus ke hotel tempat penginapan kami 
yang ditaja khas oleh KPTM, Bangi ^_^ hehe
Sorry la, lupa nak snap picture bilik laaa..

Lepas letak barang segala bagai, terus bertolak ke UITM Johor.
Terus rehersial. Dah lambat weyhh...
Okayyy muka aku tak nampak =.=' Sedih gileeeee...
Tape tape, cuba lagi skali !
Click click !
Ohhh mannn, terima kasih incik photographer,
tetap tak nampak muka aku =.='

Lepas tu terus buat demo malam tuuu. Start lepas isyak. 
Sumpah aku ngantok gilee gilee masa dorang berucap. 
Sempat jugak laa aku tido sattt... HAHA
Dengan tiba tiba bunyi macam ni...
"Bommm! Bommm! Kelepakkkkk Bommmm!"
Terkejut terus aku dari tidur antara sedar tak sedar tuu..
**uishh scha kau ni kat mana mana sempat je kau tidur kann.
Harussslahhh !
Eh, bapak buruk gile aku buat bunyi mercun kannn...
Ini tandanya persembahan nak mulaaa..
Maka dengan itu bermula la semua demo mengikut gelanggang masing masing.
Dan ini demo dari gelangang aku. 
Minta maaf la cik biah oiiii, pic demo aku dapat tak banyak laaa.
Tapi pic sengal lepas majlis banyak la.. Hehe.
Okayyyy, tolong jangan gelak tgk pic aku ni. 
Masa ni konon konon nak senang la pakai tudung sarung macam ni, tak payah pakai krongsang yang bole membahayakan diri masa wat demo, sekali muka punyala BOOLAT
Terima kasih tudung buat muka saya nampak macam teletabies =.='
Ahhhhh, sudahhh. Proceed !
Lepas abis je terus balik hotel, makan dan tidurrrr...
Aaaaaaa, legaaaaaa.

Esok otw balik singgah kat air terjun Gunung Ledang babe...
Suka makkkkk... HAHA
Best masa ni..!
Tapi semua yang gugurl tak mandi la kayyy, 
dah make up cun cun. 
Tak main la air air niii. HAHA
Okay, itu alasan, sje je la.. Malas nak tuka baju.
Lelaki senang nak bukak kat mana mana punn.
Pompuan mana bolehhhh..
Kang ada je yang juling mata tiba tiba..
Paham anak anak..
Tuh je nak tunjuk.
Bye.

4 comments:

  1. hehehehhehe.. always in my sweet memories.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. eskan dtg johor ..
    len kali dtg la lg taw ....
    -ur PS-

    ReplyDelete
  3. ha..bkn tmpt emy la ek ca dtg..len kli dtg tmpt emy k ^

    ReplyDelete
  4. ana : hehe yup, memories (:

    ada : hahha ok ok dear (:

    emy : aah la, bukan tmpt emy. tape len kali hope ade kat tmpt emy pulak k...

    ReplyDelete