I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Monday, April 18, 2011

Beli air di Speedzone

Suatu hari S & H keluar melepak. Dalam perjalanan pulang ke rumah, si S bersuara :


S : Weyh jum singgah Speedzone jap, aku nak beli air.
H : Haaaa ??? Beli air ? Kau nak beli air apa dow kat sana ??
S : Aku nak beli air mineral botol kecil yang dalam kotak ada banyak banyak tuu...
H : Huh ???? **muka pelik gilaa gila vavi !


Dalam beberapa saat kepala hotak si H terpikap dengan kata kata si S.


H : Agak agak kau memang dah lama hidup ke ?? Aku rasa nak jeee shoot muka kau tuu..
S : Apasal lak ?? Tetibe jeee.
H : Yang tu Speedmart la BANGANGGGG !! =.='
S : Ohh HAHA ! Ehhh, betullah ! Aku sebut apa tadi ??
H : Malas aku nak layan kau...


Meneruskan perjalanan ke Speedmart. Bukan Speedzone okayyyy...
Sekian , terima kasih.

7 comments:

  1. KAHKAHKAH !!! Sengall kau sayang ! Kau sokmo gitu ! HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. saya suka baca belog awakApril 18, 2011 at 8:52 PM

    betul banganglahhh. hahahaha klaka.

    ReplyDelete
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAAHA..sape je la 2 an..

    ReplyDelete
  4. rnes : hahah nak buat mcm mne kan sayangg. dah mmg cam gini..

    ReplyDelete
  5. saya suka baca belog awak : thx la yee.. mmg bangang sikit ni.

    ReplyDelete
  6. pikielle : hahaha syg, awk tau spe kannn...

    ReplyDelete
  7. kelakar larr kak oi!!

    tapi en...knape H cam mara sebut speedzone?? speedzone tuh ape??

    ReplyDelete