I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Thursday, August 4, 2011

Benang boleh tegak ke ?

Assalamualaikum, 
Hoi semua ! HAHA
I'm back :)
Actually, something happen today so i just think that it will be my entry for today.
Okayy,i want to ask you something, 
Adakah kita perlu / boleh menegakkkan benang yang basah ??
Jangan risau, ini bukan soalan essay. 
Aku ada sediakan jawapan objetif untuk korang. Hee :p


a) Tak perlu, kerana benang basah mana bole tegak, kalau kering pun memang tak boleh tegak =.='
b) Perlu, kerana benang boleh ditegakkan dalam keadaan berbaring.
c ) Kedua dua jawapan diatas. 
d ) Ikut suka komeee lerrrr...


Okay adik adik, mari sini kak scha nak cerita.
Mari lerrr....
Macam ni, kalau kita berada dalam kumpulan ataupun komuniti,
adik adik kena menerima pandangan orang lain.
Kita tak boleh mementingkan diri sendiri atau nak ikut kepala otak kita jeee tau adik adik.
Adik adik kena paham, tak semua orang suka kita.
Tak kesahlah dengan cara kita ataupun kelakuan kita.
Adik adik jangan lupa yee, setiap teguran mestilah ada sebab.
Kadang kadang kita pelik kenapa ada orang yang tak suka kita kann..
Haaaaa, itulah salah satu sebabnyee.
Dan mungkin jugak orang tu tak selesa dengan cara kita.


Ehhh, kejappp. Nak tanya ni.
Apa pulak kena mengena dengan benang basah tadi ?
Haaaaa, ini la yang kak scha cuba kaitkannn. 
..........................................................................
Opssss, otak blurr puleeee :p
Kak scha rasa korang paham kut dan tau apa kaitannyee kann...HAHA


Aikk ? Tak paham jugak ???
Haishhhhh, yelaaaa kak scha gtau !


Maksudnyeeeee, lebih baik senyap dari bercakap.
So, orang pun takde bende nak cakap pasal kita. 
Haaaaa, senang kannn :)


Byebyebye ^_^ **gaya shin chan 

No comments:

Post a Comment