I made this widget at MyFlashFetish.com.

corner


Hye hye ! Welcome to Blog Bebelan Cikgu Secha! ^_^

Marquee

mood


kau kene bebel

Sunday, February 17, 2013

Kau gengster.

Assalamualaikum for those yang still setia hujung nyawa membaca bebelan wa ni.
Actually pagi ni wa taip untuk seseorang yang pernah jadi kawan wa.
Wa tak tahu kami masih lg berkawan atau tak..

Buat kau,
Aku tatau sama ada kau ada baca blog aku lg atau tidak...
Aku tahu kau dah kecil hati dengan salah satu post aku.
Post yg tak ada niat untuk kecilkan hati kau.

Honestly jujur dari hati aku.
Sesungguhnya aku tidak menipu.
1st time aku kenal kau, aku tengok kau ni seorang yang sangat bermulut lepas.
Dengan muka gengster kau tu lagi...
Dan ada yg pesan pada aku supaya jangan rapat sangat dengan kau.
Tapi aku ignore sebab bagi aku, berkawan je dengan semua org..
Org tu nak teruk mcm mana sekali pun perangai dia, aku tak pernah kesah.
Bagi aku biar aku kenal sendiri seseorang tu tanpa endah apa yg org nak kata.
Bak kata mak aku, " Selagi org tu tak buat salah dengan kita mcm apa yg org lain da cakap, kawan jela"
Lagipun tak ada salahnya kan...

Then aku tak sangka kau ada minat sama dengan aku.
Sumpah tak sangka langsung sebab dari luaran kau, muka garang and gengster.
Kau tak menunjukkan pun yg kau ada minat sebegitu.
Aku rasa kau awesome kot bila kau petik gitar dengan muka kau yg garang tu. haha
Hmmm tp, bila ada problem yg tak pernah pernah aku sangka ni..
Aku memilih untuk senyap, redha dan teruskan hidup aku macam biasa.

Satu je, aku suka kawan kau...
Tapi aku tatau dimana silap aku sampai jadi macam ni,
Aku rasa silap aku bermula lepas aku melangkah untuk mula berkawan dengan semua...
Sepatutnya aku tak patut kenal pun.
Sebab aku lagi rela tak kenal dr masing masing sakit hati macam ni.
Nice to know you bro...
Kau ada talent kot, pandai main gitar, suara pun not bad kot.
Terkezut jugak aku 1st time dengar suara kau..
Hmmm, jangan berhenti...
Teruskan je ok. 
Wa still support lu der...
:)


No comments:

Post a Comment